18 Nisan 2011 Pazartesi

Ö-Z-L-E-M

Neler oluyor hayata
Neler oluyor yağmura
Neler oluyor insanlara
Neler

Hoşçakal demek isterdim. Ben bir süreliğine gidiyorum arkadaş, kapsama alanının dışında olmayacağım ama ulaşılmak değil ulaşmak istediklerim olsun bir süre ben de...En azından bir mola vermeli insan . Aynı maçlarda alınan kısa molalar gibi. Neden mi? Açıklamalı mıyım ama açıklamak istemiyorum. Sadece öyle hissediyorum.
Çayır çimenlerde koşup, kendimi yerlere atmak istiyorum. Paçalarımı kıvırıp ayaklarımı suya sokmalıyım, hatta aynı çocukluğumdaki gibi ayağım kaymalı ve oturmalıyım popomun üstüne . Ne güzel olurdu....
Bisikleti kullanmayı bilmemeyi ve üstüne binip duvara toslamayı isterdim.
Arkadaşlarımla iddalaşıp bu acı biberi kim yiyecek diye koca bir ısırık almak isterdim.
Annemin üstümü ıslattım diye terliği ile masanın etrafında beni kovalamasını isterdim.
Yazın zorla öğle uykusuna yatırılıp annnemi uyutup sokağa kaçmak isterdim.
Çok yağmur yağdığında saçak altlarına girip ördek gibi yıkanmak isterdim.
Kuka - ortada sıçan- öğretmencilik vs vs vs oynamak isterdim.

O kadar çok şey isterdim ki. En çok da ne isredim???
Evet biliyorum kısa bir sürede olsa ruhumu özgür bırakıp içimden geldiği gibi yaşamak isterdim...

3 yorum:

  1. Bunu yeni okudum. Bu gidiş hepten değil, değil mi Betül?

    Ruhunu özgür bırakman konusunda hemfikirim, bunu yapabilirsin ki.

    Bak, gel bir hafta içi, işi, eşi, çocuğu bırakıp gel, tam da kızkulesinin karşısında, bir elimiz denizde çay içelim :) Özgürlüğü seyredelim birlikte...

    YanıtlaSil
  2. Uzun bir mola verdim yaptıklarıma ve özlemlerimi gerçekleştirdim. Devam ediyorum hayata . Uzun ve yalnız diyebileceğim bir tatildeyim bayramdan sonra İstanbul da olacağım hala çay ısmarlamak istersen neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  3. Neredeyse 1 yıl olmuş bu mesajlar, hayat nasıl da hızla akıyor...

    Buralardaysan çaylarımız duruyor sanırım demlenmeyi ve boğazlarımızdan boğazı seyre dalmışken usulca akmayı bekleyerek.
    Bu adrese bir mail atman yeterli :whoisperfect@live.com

    Sevgilerle,

    YanıtlaSil