3 Aralık 2010 Cuma

HAYAT



Hayatta kalmak, yaşamaya karar vermek. Şu an yalnızım ve düşünüyorum. Kendimi, bizi, hayatımızı, herşeyi...Aynı zamanda hatta kalma ile ilgili bir belgesel seyrediyorum.

Bir merdivenin ortalarındayız. Merdivenin alt kısımlarında kalanları unutmam ama gerçek hedefim onlar değildir. Önüme bakarım ve her geçen gün adım atmaya çalışırım. Büyük düşünüp büyük oynanmazsam adımlar ilerlemez. Yalnız kalmak pahasına da olsa.
Zaten hayatta yalnız değilmiyiz. Arkanı dönünce arkadaşım dediğim kişiler bile sadece kendi adımlarnı düşünüyorsa ben neden ilerlemek için yalnız kalmaktan korkayım. Nasılsa sevdiklerim zaten hayatımda. Şu an sohbetimi yaparım işime bakarım.İnsanlar artık o kadar bencil ki ben neden olmayayım. Ben zaten kendime sevdiklerimle hayatıma devam ediyorum. Birileri girer birileri çıkar, nasıl devam edeceği bana değil karşımdakine göre değişir (Ben kendimi, insanları ve hayatı çok seviyorum, bazılarına göre iyi bazılarına göre kötüyüm, canımı iste veriyim ama dürüst ol hayat).

Farklı olma adına sıradan olmayacağım. Büyük düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder