30 Aralık 2010 Perşembe

KONTROL BENDE


Herşey o kadar güzel ki.
O yüzden gidip kötü bi haber almaktan korkuyorum galiba. Köprünün altından hergün sular akmaya devam ediyor. O akan hayatımın suyuna son 6 aydır hergün bir parça şeker ilave ediyorum.
Ne güzel, ne tatlı ne mutlu:)
Belki sadece bir kuruntu, belki çok çok önemli bir durum.
belki üşütme, belki belki belki...
Belkilerle yaşamanın zorluğunu en çok ben bilirim.Çünkü hayatımı eskiden hep zora koşan biriydim.
Şimdi, yine yaşamaya devam ediyorum. Ancak hayatıma acıları, zorlukları unutturmayan ama erimeyen şekerlerden oluşan bir pencere yaptım. Oradan bakmak artık beni daha çok mutlu ediyor, daha çok doyuruyor insanı.
Umarım doktora gitmeme gerek kalmaz.
Asla vazgeçme Betül. Asla.

Hergün kelimelerimi seçiyorum uyanınca. Asla vazgeçme kelimelerine ilave olarak...

3 yorum:

  1. Hayat devam ederken, eskilerin üstüne bir köprü inşa edebilmek ve o köprünün üstünden geçerken aşağıda akan suya bakabilmek, nasıl da zordur. Bunu başarmışsın ya Betül, en güçlü tebriklerimi iletiyorum sana.
    Geçmişi yok edemeyiz, sonuçta bizim yaşadığımızdır, bize ait olmuştur her ne varsa, ağlatan da acıtan da. Ama geçmişin üstüne köprü kurup, ordan günümüze akan suya şeker atmak... Nasıl da güzel ya, bayıldım :)
    Doktoru olmuşsan kendinin, hiç de gitmeye gerek duymayacaksın bence...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Kaan:))
    Hayat insana öğretiyor. Önemli olan ona nasıl baktığımız veya çabalamamız di mi?

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle... Ve sen bence çok güzel bakıyorsun hayata, hayatına ve hayatına dahil olanlara...

    YanıtlaSil