4 Ocak 2011 Salı

KADIN GÖZÜYLE

                                                                                  
Erkekler neden nefret ederler. Bilmem ki demek ve düşünmemek en kolayı.
Ama anlamsız birçok şeye kafa yorarken neden hayatımızın büyük bir kısmını paylaştığımız kişilerin
düşündükleri veya yaşadıkları şeylere kafa yormayalım. Hem neden nefret ederler , hem de yaşama nasıl bakarlar. Yazacaklarımından bazıları benim şahsen tanık olduklarım bazılarıda yakın çevremden dolayı gözlemlediklerim.

-Onlar için önemli olan bir işle veya düşünce ile meşgulken
( araba, bilgisayar gibi...) oradan kaldırmaya çalışmak.
-Paspal ve bakımsız dolaşmanız ( güzellikten bahsetmiyorum).
-Karşısındaki insanın sürekli söylenmesinden ve şikayet etmesinden.
-Aile veya arkadaş çevresinde herhangi bir şekilde küçük düşürülmesinden.
-Sürekli soru sorulmasından.
-Sen arayıp haber vermezsen büyük problem, ama onlar aramama hakkına her zaman sahiptir. Buna saygı duymamandan.
-Senden herşeyi anlatmanı beklerler. Ama onlar senin problem çıkarmayacağın şeyleri seçip anlatırlar( Herzaman problem çıkarırmışsın gibi). Saygı duymamandan.
-Sana bir kere de söylenen şeyleri yapmanı beklerler, ama sen isteyince ancak ilgi alanına ve işine geldiği zaman kaale alırlar. Neden olumsuz bakıyorsun Betül. Çünkü arkadaşım o kadar çok tanıdığım kişide karşılaştım ki bu düşünce tarzıyla. ( Babam da bile).
-Sevgiliyken gayet rahat giyinirken, evlenip imza atınca giyimine istenen şekilde dikkat etmemenden.
-İşten geldiğinde özellikle sıkıntılı ise ( kafası çok meşgulse)  bir sürü sorularla boğup vır vır konuşmandan ( haklılar ama müneccim olmadığımız unutulmamalı).
-Bayanların kapris yapmasından.
-Kaçık çorap giyen , ojesi çıkmış tırnakları ve yağlı saçları olan bayanlardan.
-Diğer kadınları eleştirmenden.
-Kıskançlık yapanlardan.
-Kesin ve net konuşmayan bayanlardan. Çünkü  müneccimlik yapıp isteklerini ve duygularını tahmin etme zorunda kalmaktan hazetmezler.

İşte böyle . Her zaman herkesi meşgul eden , ama dillendirilemeyen birkaç çıkarım. En önemliside bunları bilip hiç çaba göstermeyişimiz.
Ben biliyorum, ben çaba gösteriyorum. Sıra kimde peki :)

Not: Cevap hakkı her zaman vardır. Niyetim tartışma yaratmak değil, sadece paylaşmaktır:)

3 yorum:

  1. Seni okurken, bir erkek olarak, ister istemez maddeleri her geçişimde kendime dönüp baktım. Çok garipti aslında kendine bakmak bu şekilde, hani çoktan seçmeli testlerde birbirine yakın o zalim iki yanıt arasında gidip gelmek gibi.
    Kadın-Erkek uyumsuzluğu, farklılığı, ayrılığı. Ve bu konuya hep şöyle başlanır ya: "Hmmm bu insanlığın varoluşundan bu yana gelen bir sorun olup...." ve uzar gider :)

    Sanırım bu farklılık güzel, bazen uyuşmazlık, bazen anlaşmamazlık, ama sevgiyle bakınca gözler. Kadın ruhu çok başka, çok derin, karmaşıklığın son haddesinde bir yalınlığa sahip. Sanki anlamaya çalışmaktan çok, onu görmekle, duyumsamakla ilgili. Maddelerin o kadar senden ve yaşadıklarından geldiği o kadar belli ki.
    Çok fazla yorum yapmıyorum çünkü bir kadının ters bakışlarına maruz kalmanın ne demek olduğunu bilecek kadar tecrübelendim sanırım :)

    Sadece şunu söylesem ve kaçsam:
    Kadın gözüyle bir erkeği anlamak, erkek gözüyle bir kadını anlamaktan çok daha kolay...

    YanıtlaSil
  2. :D
    Ben o kadar kötü değilimdir aslında:)

    Objektif yorumların için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ahah ben de okurken dönüp kendime baktım..sürpriiiiiz!!! o maddelerdeki "pis" kadın hep benim (kaçık çorabım yok sadece)

    YanıtlaSil