26 Ocak 2011 Çarşamba

HİÇ BİRŞEY İÇİMİ ÜŞÜTEMEZ

                                                                                                 
Yaşam , yaşamım, yaşamımız
Yaşam ben, yaşam yaptıklarım -yapmak istediklerim.
Yaşam sevgi
Yaşam umut
Yaşam özlem
Yaşam üşürken bir yandan kalbinin sıcacık olması
Yaşam değer görmek
Yaşam yaşamın her alanında değerli hissetmek
Yaşam kırıklıklar
Yaşam dokunuşlar
Yaşam heyecanlar
Yaşam gözyaşları
Yaşam gülücükler

Yaşam hayal, hayal edipte gerçekleşmesidir.

8 yorum:

  1. :)) yaşam herşey kazandıklarımız kaybetiklerimiz

    çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Yani
    Yaşam
    Sensin
    Betül...

    YanıtlaSil
  3. Herbirenk teşekkür ederim:))
    Evet tam da o yaşam...


    Kaan; Hoşgeldinnn yaşama:)

    YanıtlaSil
  4. Artık bir kahve ısmarlarsın bu misafirine Yaşam:)

    YanıtlaSil
  5. valla hava iki gündür beni üşütüyor gayet :)

    ayrıca;

    hayat bir vişne ye ye kişne
    hayat bir sudur iç iç kudur

    :D :D

    YanıtlaSil
  6. Can eriği tercih ederim şekerim:)

    YanıtlaSil
  7. Kaan kahve kolay:) da ben senin yazılarını okuyamıyorum. Kumanda panelinde gözüküyor yayınladıkların, yazıya bakmaya kalkınca sayfa açılıyor ama yazı yok:(

    YanıtlaSil
  8. Betül senden ve beni okuyan herkesten, çok büyük özürlerimi sunarak öncesinde, blogdaki tüm yazılarımı sildiğimi söylemek durumundayım. Mavi Gümüş ise sadece burada silindi, içimde yazılmaya devam edecek. Aslında Pınarın bloğu vasıtasıyla bana seslenen Naşide Teyzeyi okumak, bu aldığım karardan neredeyse döndürecekti beni.

    Yazılarıma, hani gündelik yazı anlamında, bir gün devam ederim belki, ama şimdilik sizleri okumak güzel benim için...

    YanıtlaSil