12 Ocak 2011 Çarşamba

ÇOK KISA

                                                                                                           
Yanlış anlamalar ve anlaşılmalar nedir?

Karşımızdakinin tecrübeleri ve o anki kafasından geçenler yani beklentileri ile karşı tarafın sözcüklerini yorumlar di imi?
Peki
Bu durumda iş kime düşüyor?
Yanşıl anlayana mı yoksa anlatanamı?
Ve ya her iki taraf neler yapmalı?

Of ya bu akşam benim kafam çok karışık.
Duygusal, fiziksel ve zihinsel açıdan yorucu bir hafta geçirdim;
Birde bugün ingilizce sınavım vardı( çok güzel ve heyecanlı geçti) . Üstüne migren atağı hamur gibi yaptı beni.


4 yorum:

  1. Sınav güzel geçmiş, aferin kız sana:) migrene üzüldüm, umarım kısa sürede atlatırsın atağı.

    YanıtlaSil
  2. 1. Anlatan konumundaki içindekini açmışsa, anlayan konumundaki içini kapamışsa, yanlış anlama olur.

    Bu durumda anlayan konumundakinin içini neden ona karşı kapadığı sorgulanmalı.

    2. Her ikisinin de içleri açıksa ve gene yanlış anlama varsa; bu yanlış anlama hep olacaktır, taraflar aynı düzlemde değillerdir çünkü, birbirlerine dokunamıyorlardır.

    3. Anlatan konumundaki içini kapayıp anlatmışsa, neden içini kapatıp anlattığı sorgulanmalı.

    Şuçlu yok her 3 ihtimalde de, "iş birine kime düşüyor" da yok, sadece bitmişlik, tükenmişlik var maalesef, ya da yanlış seçim var.

    Anlatmadan, anlatmaya güç sarfetmeden bizi anlayabilen de değil bizim hakettiğimiz birçoklarının severek kabullendiği şekliyle, "anlatmanın ve anlamanın lügatlarında olmadığı bir birliktelik...."

    Umarım kafanı çok daha karmaşıklaştırmamışımdır :)

    YanıtlaSil
  3. Thank you very much beautiful lady:))

    Kaan :))Suçlu aramıyorum ama düşüncelerimi düzene sokmaya çalışıyorum. Sanki düşündüklerimi ingilizce anlatmaya kalkmışımda kelimeleri biliyorum ama nereye koyarsam doğru cümleyi kurmuş olurum onu bilemiyorum:) Evet önemli olan işi tükenmişlik aşamasına gelmemesi, gelmesin ki şekerimi zevkle atıyım akan suya:)

    YanıtlaSil
  4. Gülümsüyorsun ya betül :) işte önemlisi de bu inan bana. Şekerini atmaya devam etmezsen acı suları nasıl içeriz biz, en azından bizler için devam çağlayan suları şekerlemeye olur mu :)

    YanıtlaSil