20 Ocak 2011 Perşembe

                                                                                                         

Dünyaya döndüm, yaşasın...
Düştüysek ölmedik ya dedim ve gerek burdaki arkadaşların , gerekse dostlarımın desteği ile negatif duygularımı nötürledim.
Ha ne zamana kadar ?
- Onu bilemem ki...
Hayat bu, güzellikler ve zorluklar içiçe. O dağıtma hissiyatını attım üzerimden ( Aslı bu arada toparlanmış olmam umarım benimle bir gece de dağıtma teklifini unutturmaz:)).

Ne oldu neden oldu? Artık önceliğini yitirdi. Devam ediyorum işte. Zordu ve kolay olmadı. Uyuşmuş gibiydim.
Alkol ve sigara dışında hiç uyuşturucu türevi şeyler kullanmadım. Ancak o gün almış gibi olduğumu iddia ediyurum. Çarşamba günü resmen ruhum ayrı bedenim ayrı dolaştılar. Önce hasta olacağım sandım. Ama baktım; ben  başımın üzerine oturmuşum ve kendimi seyrediyorum.
Çok kötü bir hismiş. Öldüm mü diye sorduğum an bile oldu:) Şimdi komik geliyor.
Nasıl yapabildim bilemiyorum ama spora gittim güç bela. Önce orda da öyleydim. Yürüyorum ama bütün olarak değil. Bir parçam bir süre beni idare etti. Daha sonra -herhalde yaklaşık 15 dk. sonra- yüzümden akan terleri hissettim. Güzeldi hem de çok güzel. Terimi bu kadar seveceğimi düşünmezdim:) Sonra iki saat kadar çalıştım. Çalışırken Murat hocamla  bir hayli konuştuk. Hava, su, gökyüzü, ben, sen, o derken daha iyi his
settiğimi farkına vardım. Konuşmak iyi geldi:)

Sonra kamzem ve esomla da konuşunca  tam oldum. Bu arada blogdaki arkadaşlar ve özellikle Aslı teşekkür ederim. HERKESE TEŞEKKÜRLER:)

5 yorum:

  1. Başlığıma özellikle birşey yazmadım arkadaşlar:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Başlık yazmaman dikkatimi çekmişti. Dostların olması ne güzel değil mi her anlamda. İlk cümleni başlık kabul ettim ben "Dünyaya döndüm, yaşasın..."

    Hoş geldin demek düşüyor bizlere de :)

    YanıtlaSil
  3. :)) Teşekkür ederim Kaan :))

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim :)
    Dur ama ben de bir gideyim bu dünyadan en azından bu geceliğine. Gerçekten de bazen gitmek lazım ama değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Valla sen bilirsin ama acı veriyor. Kendi kendine geliyorsa bir şey demem ama planlamanı tavsiye etmem. Gerçekten:)

    YanıtlaSil